دانلود بازی Resident Evil Revelations برای XBOX360
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Resident Evil Revelations برای XBOX360
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 233
نویسنده : KAKA

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای XBOX360

بازی هیجانی که در اصل از بازی Resident Evil Revelations در سیستم Nintendo 3DS برای علامندان این بازی ایجاد می شد اکنون برای سیستم های خانگی و کامپیوتر منتشر شده. نسخه جدید دارای تصاویر اچ دی با کیفت بالا، افکت نور پیشرفته، و تجربه کیفیت صدای همه جانبه به خانه های شما بازگشته است. این نسخه جدید، شامل محتوای جدیدی از جمله؛ دشمنان وحشتناک جدید، حالت بازی دشوارتر، ادغانم برخی ویژگی های نسخه قبلی و نیز بهینه سازی حالت حمله (Raid Mode) در بازی می باشد. در این حات بازی، شما میتوانید بصورت آنلاین تک نفره یا گروهیدر ماموریت هایی که به شما داده می شود دشمنانتان را از پا دربیاورید و بدین ترتیب شخصیت های بازی را تقویت و اسلحه های پیشرفته را نسیب خود کنید.


اسلحه های جدید، مجموعه مهارت ها، و شخصیت های قابل بازی از جمله؛ Hunk ، تجربه جدیدی از بازی به سبک  (Raid Mode) را برای شما به ارمغان می آورند. وحشتی که برای بقا و زنده ماندن در بازی اتفاق میافتد شما را به اتفاقاتی که در esident Evil 4 و  Resident Evil 5 فتاده بود میبرد و پرده از حقایقی راجع به ویروس T-Abyss بر میدارد.  اکشن بازی بر روی یک کشتی آغاز میشود . جایی گوشه به گوشه ان را وحشت و ترس فرا گرفته. با اسلحه و تجهیزات محدود باید از این شرایط جان سالم بدر ببرید.!!…


برخی از ویژگی‌های بازی بطور خلاصه:
پیشرفته ترین بازی Console
گیم پلی وحشت برای بقای کلاسیک
بدترین جهنم ممکن
یک دشمن جدید زاده از ویروس
پشتیبانی اینترنتی آنلاین

تصاویری از محیط بازی :

Resident Evil Revelations

Resident Evil Revelations

Resident Evil Revelations

   

 

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

توجه: لینک مستقیم بازی های بخش ایکس باکس به مدت 60 روز اعتبار خواهند داشت.

:: بخش اول ::

دانلود

حجم

:: بخش دوم ::

دانلود

حجم

:: بخش سوم ::

دانلود

حجم

:: بخش چهارم ::

دانلود

حجم

 

 

.: راهنمای استفاده از فایل های بازی ایکس باکس:.

1: تمامی فایل های بخش ایکس باکس بصورت ISO می باشد. و شما باید فایل ها را ابتدا دانلود و سپس از حالت فشرده rar خارج کنید.

2: بعد از اکسترکت شدن فایل rar یک پوشه با فرمت ISO در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما باید آن را توسط نرم افزار CloneDVD و یا نرم افزار های مشابه رایت نمایید.در هنگام رایت حتما توجه کنید از  DVD9 (دی وی دی هایی با ظرفیت بیش از 4.7 گیگ) استفاده نمایید.

3: برای اجرای بازی های جدید باید کنسول خود را آپدیت کنید تا بتوانید بازی ها را بدون مشکل اجرا کنید.

4: سایت ایرانیان دانلود به سوالات شما در ضمینه آپدیت بازی ها پاسخ نخواهد داد, برای آموزش آپدیت بازی ها و همچنین سوالات خود می توانید به انجمن و یا سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی xbox , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: